Middle Earth
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
WELCOME TO MIDDLE EARTH
Het is honderden jaren geleden dat Frodo Baggins zijn opdracht heeft voltooid en de ring in de vuren van Mount Doom heeft vernietigd. Middle Earth is hersteld, en met deze nieuwe generatie elfen, dwergen, mensen en hobbit's komen nieuwe verhalen tot stand. Bepaal het leven van jouw eigen karakter en vind je plek in deze prachtige wereld. Veel plezier!
ADMIN

 

 .:: G O D I ::.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Godi.

Godi.


Aantal berichten : 1

.:: G O D I ::. Empty
BerichtOnderwerp: .:: G O D I ::.   .:: G O D I ::. Emptyvr feb 07, 2014 10:01 am

Godi

Naam;Godi
Leeftijd;21
Familie;Wandering around with my dear brother Bodi
Eventuele afstammeling;Thorin Oakenshield
Ras;Dwarf
Partner;Not yet
Huisdier;Since I was ten, I took care of a Warg named Gjoërna. I tamed him and we won't attack people.
Vaardigheden;Using an axe (throwing, fighting, hunting)
Woonplaats;I travel around without any home
Extra;

Uiterlijk;Lang zwart haar en een lange zwarte baard, die een gerimpeld gezicht verbergen. Ik zie er misschien verdrietig uit, maar ik zit vol met levenslust. Ik  heb dikke zwarte wenkbrauwen en donkere ogen. Ik zie er sterk uit en dat ben ik ook. Ik draag donkere mantels en zie er niet erg opvallend uit voor een dwerg
Innerlijk;Je kan me vertrouwen. Ik ben wispelturig, twijfel veel en ben daardoor vaak te langzaam met beslissingen, maar ik ben betrouwbaar. Ik help anderen die in nood zijn als het moet, maar houd me liever op de achtergrond. Ik ben rustig en kalm, en denk veel na. Ik wil niet dat mensen me wantrouwen of haten, maar ik weet dat dat soms onvermijdelijk is.
Geschiedenis;Ik leefde met mijn broer Bodi en mijn ouders in Moria tot mijn ouders plotseling op reis moesten. Bodi en ik - we waren toen 11 -  hebben ze nooit meer teruggezien en we weten ook niet waar ze heen gegaan zijn. We hebben een halfjaar lang op ze gewacht, in stilte biddend dat ze nog leefden. Toen zijn we op reis gegaan om ze te zoeken. Tien jaar lang zijn we door Middle Earth getrokken maar we hebben ze niet gevonden. Nu leven we soms samen, soms alleen, soms nog steeds op zoek naar onze ouders. Maar ergens weten we dat ze weg zijn en dat we ze nooit meer zullen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erryn
Admin
Erryn


Aantal berichten : 43

Character sheet
Ras: Mens
Leeftijd: 34 years I survived.
Partner: She lives in dreams and startlight in another world.

.:: G O D I ::. Empty
BerichtOnderwerp: Re: .:: G O D I ::.   .:: G O D I ::. Emptyzo feb 09, 2014 4:15 pm

G E A C C E P T E E R D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middle-earth.actieforum.com
 
.:: G O D I ::.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Middle Earth  :: || Game Related || :: Register :: Accepted-
Ga naar: