Middle Earth
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
WELCOME TO MIDDLE EARTH
Het is honderden jaren geleden dat Frodo Baggins zijn opdracht heeft voltooid en de ring in de vuren van Mount Doom heeft vernietigd. Middle Earth is hersteld, en met deze nieuwe generatie elfen, dwergen, mensen en hobbit's komen nieuwe verhalen tot stand. Bepaal het leven van jouw eigen karakter en vind je plek in deze prachtige wereld. Veel plezier!
ADMIN

 

 .:: B O D I ::.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bodi




Aantal berichten : 1

Character sheet
Ras: Dwerg
Leeftijd:
Partner:

.:: B O D I ::. Empty
BerichtOnderwerp: .:: B O D I ::.   .:: B O D I ::. Emptyvr feb 14, 2014 8:14 am

Bodi

Naam;Bodi
Leeftijd;24
Familie;My dear brother Godi
Eventuele afstammeling;Thorin Oakenshield
Ras;Dwarf
Partner;Never
Huisdier;Not one from myself, but Godi has a Warg
Vaardigheden;Crossbow

Woonplaats;Travelling around without a home
Extra;

Uiterlijk;Lang zwart krullend haar dat tot mijn schouders reikt met een donkere baard. Ik heb donkere ogen en een neus van normaal formaat. Je kunt via mijn uiterlijk niet goed hoogte van me trouwen omdat ik er rustig en normaal uit zie.
Innerlijk;Ik heb veel energie en wordt een beetje snel agressief. Ik ben niet goed te vertrouwen maar alleen voor mijn dichtstbijzijnde familie zou ik door het vuur gaan als het zou moeten. Ik denk niet na voordat ik iets doe.
Geschiedenis;Ik leefde met mijn broer Godi en mijn ouders in Moria tot mijn ouders plotseling op reis moesten. De elfjarige Godi en ik hebben ze nooit meer teruggezien en we weten ook niet waar ze heen gegaan zijn. We hebben een halfjaar lang op ze gewacht, in stilte biddend dat ze nog leefden. Toen zijn we op reis gegaan om ze te zoeken. Tien jaar lang zijn we door Middle Earth getrokken maar we hebben ze niet gevonden. Nu leven we soms samen, soms alleen, soms nog steeds op zoek naar onze ouders. Maar ergens weten we dat ze weg zijn en dat we ze nooit meer zullen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erryn
Admin
Erryn


Aantal berichten : 43

Character sheet
Ras: Mens
Leeftijd: 34 years I survived.
Partner: She lives in dreams and startlight in another world.

.:: B O D I ::. Empty
BerichtOnderwerp: Re: .:: B O D I ::.   .:: B O D I ::. Emptywo feb 19, 2014 12:41 pm

G E A C C E P T E E R D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middle-earth.actieforum.com
 
.:: B O D I ::.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Middle Earth  :: || Game Related || :: Register-
Ga naar: